niedziela, 11 sierpnia 2013

Uwaga !

Witam , witam ! :)
Z tej strony Ronnie :)
Nowy rozdział jest już do was w drodze , powinien pojawić się w przeciągu kilku dni ! :D 
Przybywam tu do was z zapytaniem ! :D
Jak wiecie nasze opowiadanie niedługo się zakończy ...
Mianowicie kończymy na 100 rozdziale . Uważamy , że tak będzie najrozsądniej :)
No , ale wróćmy do pytania . :D
Skończymy to opowiadanie , ale będzie mi tak jakoś pusto nic nie pisać ;x
Myślałyśmy razem z Ells o solowych projektach i właśnie z tym związany jest ten post.
Chciałabym zacząć pisać nowe opowiadanie , tylko nie wiem czy jest sens.
Myślałam , żeby było ono o jednym z chłopców z 1D. Opowiadanie nie byłoby takie jak każde. Myślałam o czymś bardziej ekstremalnym :D Chodzi mi o to , że bohater nie będzie sławny .
Wiem , że na pewno czytacie takie FanFiction jak DARK , COLD , DANGER .
PYTANIE ! 
JEST SENS , ŻEBYM ZACZĘŁA PISAĆ COŚ NA POZÓR TEGO ? 
CZYTALIBYŚCIE TAKIE OPOWIADANIE MOJEGO AUTORSTWA ? 

Czekam na szczere odpowiedzi xx
Pozdrawiam i buuuziaki xx - Ronnie .

10 komentarzy:

  1. pewnie pisz ;) zawsze to jakaś odmiana nie zawsze musi być happy end i nie zawsze bohater musi być gwiazdą ;) Ja napewno będę czytać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli masz ochotę pisać coś w tym stylu to jestem za! z chęcią sobie poczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaaaaaaak . Pisz . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również na pewno będe czytać .! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czytać, szczególnie, że planujesz coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takk <3 Pisz nwm o co dokładnie Ci chodzi z tym ,, innym '' opowiadaniem ale na pewno wyjdzie fajnie i bedzie sie odrozniał od innych , bedzie wspaniały na swoj sposob :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, pisz ;) świetny pomysł na pewno będę czytać nowe opowiadanie tak samo jak i to. Mam nadzieję, że ty też będziesz czytać moje, Zapraszam:) http://1dmojeopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :>
    http://flowersareourbeginning.blogspot.com/
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak
    pisz kochana

    OdpowiedzUsuń