czwartek, 23 maja 2013

UWAGA !

Z racji tego , że można odczytać coraz mniejszą oglądalność bloga , chciałybyśmy zadać wam pytanie , mianowicie :

  1. CZY REGULARNIE WCHODZICIE NA NASZEGO BLOGA ? 
  2. NIE PODOBA WAM SIĘ COŚ W STYLU NASZEGO PISANIA ? LUB MOŻE MACIE INNE UWAGI ?
  3. NUDZI WAS NASZE OPOWIADANIE ? UWAŻACIE, ŻE JEST JUŻ DOŚĆ NUDNE I NIE WARTE CZYTANIA ?

Mamy nadzieję , że odpowiecie szczerze .
Czekamy na wasze komentarze z odpowiedziami xx

P.S. BARDZO BYŚMY PROSIŁY OSOBY, KTÓRE CZYTAJĄ LUB ZACZĘŁY CZYTAĆ ODPOWIADAŁY W ANKIECIE ' ZAGŁOSUJ JEŚLI... ' TO NAM DA TAKŻE DODATKOWE INFORMACJE ♥

24 komentarze:

  1. Ja wchodzę tutaj regularnie i ankiet nie wypełniam, bo głównie czytam to na telefonie, a tutaj nie pojawiają się. Ale jak jutro wejdę na laptopa to wypełnię ankiety, a poza tym ja nie mam żadnych uwag dotyczących bloga. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Regularnie czytam waszego BLOGAA!
    2. Moim zdaniem super piszecie!
    3. Nigdy nie zdarzyło mi się doznać nudy czytając wasze opowiadania... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie sorry w tej ankiecie głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Regularnie możecie nawet zobaczyć w komentarzach.
    2.Nie jest zajebiście :D
    3.Nie to jest zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Regularnie
    2. Nie mam się do czego przyczepić, chociaż mogłybyście wyłączyć weryfikację obrazkową.
    3. Jest warte pisania i czytania. Nie, nie jest nudne.

    Zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. REGURALNIE <3
    2. Jest superr.
    3. Naprawdę WARTO xx.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak regularnie xd suepr ;d jest ;d czekam niecierpliwie na nowe ;** i wartooo napraawdee bardzoooooo.!! Tylko dawno nie było +18 ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Wchodze na tego bloga kilkaset razy dziennie i sprawdzam czy nie ma nic nowego. Sprawdzam na biezaco.
    2.Styl pisania macie swietny. Zadnych uwag. Jestescie perfekcyjne.
    3. Nie nudzi mi sie. Nie robi i nie zrobilo sie nudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Codziennie bo jestem zniecierpliwiona i czekam na nexty.
    2. Żadnych uwag.Jestescie świetnei macie do tego talent.
    3. Nie nudzi mi sie podczas czytania, przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Kilka set razy na dzien. Uzaleznilam sie :P
    2. Nie mam ale moglo by byc wiecej napiecia.
    3. Wciagajace a nie nudne ;D

    PRZEPRASZAM ZE NIE DODAJE KOMENTARZY NIGDY ALE SIEDZE NA KOMORCE

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Regularnie to mało powiedziane :-D
    2.Nie mam żadnych uwag ;-)
    3.Jest ZAJEBISTE !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1: co godzinę :D
    2: ten blog jest super :-D
    3: nigdy mi się nie znudzi to opowiadanie , kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Co chwilę wchodzę i sprawdzam czy jest nowe opowiadanie :*
    2.Nie mam uwag. :)
    3. Zajebiste :D

    zapraszam do mnie: http://we-and-guys-from-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Co dziennie wchodzę na twojego bloga.
    2. Nie mam uwag.
    3. Zajebiste.
    ;) ;) ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. kilka razy dziennie wchodzę i sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału
    2. macie świetny styl i nie mam żadnych uwag
    3. nie jest nudne, jest genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Wchodzę kilka razy dziennie
    2. Nie mam żadnych uwag
    3. ZAJEBISTE !


    Tylko błagam was, nie przestawajcie pisać KOCHAM WAS ! <3

    Pozdrawiam : ***

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Mam w obserwowanych w swoim blogu, więc wchodzę jeśli pojawi się komunikat, że coś dodałyście. ♥
    2.Nie mam żadnych uwag, wszystko mi się podoba. ♥
    3.Absolutnie nie jest nudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę na waszego bloga od czasu do czasu, żeby sobie hurtowo poczytać. Skoro już takie pytanie się pojawiło, to mam jedno zastrzeżenie co do stylu pisania. Nie chodzi mi tu bynajmniej o ortografię czy interpunkcję, bo te są na bardzo wysokim poziomie (a przynajmniej mi się nigdy żaden błąd poza spacjami przed przecinkami w oczy nie rzucił :P), ale czasem w tekstach pojawiają się dziwacznie skonstruowane zdania, które nie do końca po polsku brzmią. Poza tym zdarzają się kawałki w których jakby czegoś brakowało, bo ciąg przyczynowo-skutkowy gdzieś się gubi po drodze. Bynajmniej nie szkodzi to fabule, do której żadnych uwag nie mam, ale przez to powstają czasem lekko absurdalne rzeczy. Co do konkretów, to na ten przykład komentator w meczu w 58 mimo ostatniej minuty i wyniku 4:1 bodajże nadal rozważał, czy przeciwni wygrają :P Trochę w tym mało logiki :P
    Tym niemniej, czekać na następne rozdziały będę i w żadnym razie nie uważam je za nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z przedmówcą. Chociaż rozdziały są czasem pisane jak na upartego, że "już musi być" czasem mi to przeszkadza bo właże na bloga patrze i co i nic bo rozdziały tylko na jeden temat (czytaj: mecz) są poprostu NUDNE. Do reszty nie mam zastrzeżeń oprócz tego, że wszystko jest przesłodzone i takie jedno pytanie, oni codziennie piją kawę ze starbucksa, uważajcie bo za bardzo utyją. Proponuję dietę "nie pij tyle kawy ze starbucksa" .
    Ale tak to blog fajny i czekam na nastąpne rozdziały. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie piszecie! Macie talent! Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  21. regularnie czytam waszego bloga ;)
    jest przezajebisty nic nie! wogóle nie jest nudne jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Regularnie czytam i czekam na następne ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. 3. Razy ZAJEBISTE. !!! :*
    Dziękujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominuję waszego bloga do Libster Award! Więcej informacji u mnie na http://one-thing-69.blogspot.com/ w zakładce pod tytułem Libster Award!

    OdpowiedzUsuń