sobota, 9 marca 2013

Rozdział 30.

*Oczami Lilly*

Próby , próby nasze , próby chłopców . Mniej wolnego czasu . Właśnie zaczęło się to , czego sie obawiałam . Po wczorajszej próbie byłam bardzo zmęczona , nawet nie pamiętam kiedy zasnęłam . Rano obudził mnie dźwięk przychodzącego sms . Zaspana przeciągnęłam się na łóżku . Do pokoju wpadały ukradkiem promienie słońca . Sms był od Harrego .
Cześć kochana xx . Masz dzisiaj wolne ? 
Sama dokładnie nie wiedziałam , zbiegłam szybko do kuchni mając nadzieję , że spotkam tam dziewczyny . Nie myliłam się , piły poranną kawę .
- Czeeeeść . - powiedziałam jeszcze zaspana wchodząc do kuchni .
- Witamy śpiochu . - powiedziała Viv - Chcesz kawę ?
- O taaak , poproszę . Mamy dzisiaj jakąś próbę ?
- Z tego co wiem , na żadną się nie zapowiada . - Issy odpowiedziała na moje pytanie .
- A co już się stęsknił za tobą ? - zapytała Viv śmiejąc się .
W tym momencie zawibrował jej telefon .
- I kto to mówi ? - powiedziałam i wystawiłam język .
Odpisałam do Harrego .
Cześć xx . Jak na razie zapowiada się wolny dzień :) 
Usiadłam do stołu i razem z dziewczynami piłyśmy kawę .
Masz ochotę na spacer ?  Chciałbym żebyś poznała ważną osobę w moim życiu . :) 
Kiedy to przeczytałam byłam zaciekawiona o co chodzi . Ważna osoba ? Spacer ? Czemu nie ...
Jasne , o której ? xx
Odpisał prawie natychmiast :
Przyjadę po ciebie za jakąś godzinę . Do zobaczenia xx 
Nie odpisywałam już . Poszłam do swojej sypialni , żeby się przebrać . Wzięłam szybki prysznic , przebrałam się , włosy związałam w luźnego koka . Pogoda była bardzo ładna , stawało się coraz cieplej . Powoli nadchodzi lato , na które wszyscy czekamy z niecierpliwością . Założyłam okulary przeciwsłoneczne i byłam gotowa do wyjścia . Przed domem czekał na mnie Harry .
- Jestem , gdzie jedziemy ? - powiedziałam i dałam mu buziaka , kiedy wsiadłam do samochodu .
- Zajedziemy jeszcze po jedną osobę . Tak jak wspomniałem jest ona ważna w moim życiu .
- Mam się bać ? - zapytałam z uśmiechem .
- Nie , no co ty . Zmienisz zdanie , kiedy ją poznasz .
Byłam naprawdę zaciekawiona kim może być owa osoba . Podjechaliśmy pod duży dom , wysieliśmy z samochodu i weszliśmy do środka . Dom urządzony był bardzo przytulnie . Przeszliśmy do salonu , gdzie na kanapie siedziały 2 osoby  oraz mała dziewczynka bawiąca się na podłodze .
- Lills , to właśnie o nią mi chodziło . - powiedział chłopak podchodząc do małej .
- Witaj , miło mi cię poznać . - podeszła do mnie kobieta . - Jestem Lou , pracuje z chłopcami , jestem ich stylistką .
- Cześć , mi także miło - powiedziałam z śmiechem podając jej rękę .
- Ja jestem Tom , a to nasza córeczka Lux . - powiedział mężczyzna .
Spojrzałam w stronę Lux . Była taka śliczna . Harry nie widział świata poza nią .
- Jeśli nie masz nic przeciwko zajmiemy się Lux przez 2 dni , dobrze ? Lou i Tom chcą wyjechać . - Hazza wstał i podszedł do mnie.
- Jasne .Uwielbiam dzieci ! - automatycznie się zgodziłam .
- No dobrze , to my już jedziemy . Mamy nadzieję , że wytrzymacie z małą . Wszystko jest spakowane . Lilly będzie wiedzieć co robić - powiedziała z uśmiechem Lou .
- Jasne , damy radę .
- Jak coś to dzwońcie . - dopowiedział Tom .
- Okeeej , okej .  Miłego pobytu ! - powiedział Hazza , po czym Lou i Tom wyszli z domu zostawiając nas z małą Lux .
- Czeeeeść mała . - powiedziałam i wzięłam malutką na ręce .
Uśmiechnęła się .  Była na prawdę przesłodka .
- To co idziemy na spacer ? - zapytał Harry .
- Jasne , pójdę po ubranka dla małej .
Weszłam do pokoiku małej , był przepięknie urządzony . Wyjęłam z szafy ubranka i wróciłam do salonu . Ubraliśmy ją i ruszyliśmy na spacer .
Na początek ruszyliśmy do parku . Szliśmy razem , Harry niósł Lux w nosidełku a mnie trzymał za rękę .
- Lux to moja chrześnica . Jestem z nią od urodzenia . - powiedział .
- Jest przesłodka . Nie dziwię się , że jest dla ciebie taka ważna .- wtuliłam się w jego ramie .
Zabraliśmy małą do domu chłopców . Chłopcy , kiedy zobaczyli Lux od razu zaczęli się z nią bawić . Uwielbiali ją i to było widać . Poszłam do kuchni , żeby zrobić dla małej kaszkę . Zaraz za mną do kuchni przyszedł Harry .
- Zostaniesz na noc ? - przytulił mnie od tyłu .
Uśmiechnęłam się .
- Obiecałam , więc zostanę . Wiesz , że dotrzymuję słowa .
- Wiem , wiem . - złożył pocałunek na mojej szyi .
Hazza wrócił do salonu . Ja kończyłam robić kaszkę dla małej . Do kuchni wszedł uśmiechnięty Zayn .
- Co tam ? - zapytał .
- Dobrze , a ty jak tam się trzymasz ? - posłałam mu spojrzenie .
- Przemyślałem sobie wszystko , masz racje . Najlepszym rozwiązaniem będzie zostanie przyjaciółmi.Nie wiem czemu chciałem to zrobić . Zraniłbym Harrego , a co najważniejsze także ciebie . Jesteś naprawdę wspaniałą dziewczyną , ale jako przyjaciółka spisujesz się najlepiej . - przytulił mnie , odwzajemniłam uścisk.
Dokończyłam robienie kaszki i wróciliśmy do salonu . Chłopcy nadal bawili się z Lux , dołączyła do nich nawet Vivka . Było to dla mnie zdziwieniem , ona zawsze wolała trzymać się z dala od tego typu rzeczy .
- Viv , ty tutaj ? - zapytałam zdziwiona .
- Ciii , Lils . Ludzie się zmieniają . Nie mogłam się jej oprzeć , jest przesłodka .
To było dziwne , na prawdę dziwne . Ale ciesze się , że w końcu się przekonała do dzieci .



*Oczami Harrego*

Było jeszcze wcześnie , więc postanowiliśmy wszyscy powygłupiać się , m.in po to aby zabawić Lux. Pierwsze zaczęły Lils i Viv . Zaczęły tańczyć i śpiewać nieznaną mi piosenkę .
Wywnioskowałem , że jest po polsku, ponieważ kompletnie nic nie rozumiałem . Po chwili dołączyli do nich Zayn , Liam i Niall . Ich cel został osiągnięty . Lux śmiała się od ucha do ucha , z resztą tak jak każdy .
- Widzisz to co ja ? Oni są kompletnie szaleni ! - powiedziałem przez śmiech do Lousia . 
- Hahah , dziewczyny są najlepsze. -powiedział Lou.
- Luxie widzisz jakie masz szalone ciocie ? Nie ucz się lepiej od nich . - powiedziałem do Lux , ona tylko się na mnie spojrzała i zaśmiała . 
Uwielbiam ich pomysły , jest przy nim kupa śmiechu i wiele zabawy. Potrafią ożywić nawet najnudniejszy dzień . Po skończonej zabawie włączyliśmy dla małej bajki . Luxie oczywiście usnęła a my zaraz po niej . 


__________________________
Taaa dam kolejny rozdział przed wami ;D 
Od poniedziałku (11.03) do środy (13.03) mam rekolekcje . Zapewne będę się nudzić ^^ . Kto wie , może dodam przez te wolne dni kilka bonusowych rozdziałów  ? :D Piszcie w komentarzach , co myślicie o moim pomyśle ;) 
Dziękuje za ponad 7000 wejść na bloga ! *.* 
Jesteście wspaniali ! <3 
KOLEJNY ROZDZIAŁ , KTÓRY ZOSTANIE DODANY NA BLOGA TO ROZDZIAŁ KONKURSOWY !
Love U all . xxx <3 ~ Ronnie 




9 komentarzy:

  1. Super, a mniej więcej o której dodacie nowy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to świetny pomysł aby przez czas rekolekcji dodać pare rozdziałów:) Świetny blog, a Lux taka słodka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Siuuper !!
    Dalej proszę !!!! X. ;^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jak zawsze miałaś fajny pomysł z Lux :3 A kiedy będzie on dodany ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG czekam cały czas na nowy rozdział i wiadomość kto z wami pisze tego bloga, cały dzień bez przerwy włączam bloga i cały czas nie mogę się doczekać, jestem niecierpliwa, plisss jak najszybciej opublikujcie najlepszy powiedzcie kto wygrał i pisze z Wami, ciekawość po prostu mnie zżera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki pojawią się jutro rano, lub jak ktoraś z nas przyjdzie ze szkoły ♥ Cierpliwości :D ~ Ells ^^

      Usuń
  6. a może Lilly i Harry dorobią obie "nieznanego" światu nieślubnego dzieciucha? Hę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się być cierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń