piątek, 1 marca 2013

KONKURS !

Razem z Ronnie szukamy nowej współautorki do bloga. Ciasteczkowy Potwór nie wywiązywała się z terminów i dlatego musicie tak długo czekać na rozdziały, a jak już napisze to krótki i pod przymusem.

Z tego powodu organizujemy Konkurs na napisanie rozdziału z perspektywy Issy lub Nialla ( możecie także zamieścić dwie perspektywy w jednym rozdziale).
Zwycięski rozdział zostanie zamieszczony, a zwyciężczyni będzie pisać rozdziały oczami Issy / Nialla.
Na pracę czekamy do 10.03.13, a wysyłać możecie na adres e-mail: vas-happening-6969@wp.pl
Nie musicie mieć konta na bloggerze, ważne byście miały maila ♥

Macie jakies pytania na temat konkursu piszcie do nas na Gadu-Gadu:

Ells: 37164355
Ronnie: 8248270

Mamy nadzieję, że będzie dużo zgłoszeń ♥ ~ Ells ^^ & Ronnie

9 komentarzy:

  1. ja się chyba zgłoszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. kusząco propozycja, ale nie jestem pewna czy dam radę, bo jak to można ująć - jestem beznadziejna. Często mam wene, ale 'prace' wg. mnie wychodzą kiepakie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie gadaj, także jesteś świetna ! ♥

      Usuń
    2. Jesteś pewnie wspaniała ! ♥
      Wyślij rozdział , zawsze można spróbować xx

      Usuń
    3. Mogę spróbować. :) Ale nie mam gg, więc na e-maila wyśle. ;*

      Usuń
  3. Swietny pomysll. Sama pisze swojego bloga ale uwazam, ze jest on beznadziejny :/ Nie sadze, zeby sie wam spodobalo. Jezeli mozecie, to prosze o opinie : http://foreverfriends111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli koleny rozdział 10 marca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D
      Na razie będziemy dodawać rozdzialy z perspektywy Viv i Lills. ;-))

      Usuń