niedziela, 24 lutego 2013

.

Nowy rozdział pojawi się już jutro, a tutaj chciałabym poruszyć jedną rzecz. A mianowicie liczbę wyświetleń i komentarzy. Jest prawie 5k wyświetleń, a komentują... 8 osób ? Może więcej. Nie chodzi mi o to by było tych komenatrzy 50 czy ileś tam, choź miło by było, ale no kuurcze ludziska. Prosimy was, DLA WAS TO 2 SEKUNDKI, A DLA NAS WIĘKSZA MOTYWACJA. Rozumiem, że nasze opowiadanie nie jest tak interesujące jak inne, ale błagam. Nie możecie wystawić opini o danym rozdziale ? Jaka by nie była czy pochwała czy krytyka przyjmiemy to do serca i się poprawimy. Jeśli nie interesuje was nasze opowiadanie spoko - zrozumiemy. Ale patrząc na wasze można by powiedzieć, że lenistwo serce mi pęka. Staramy się dla was jak najlepiej by się wam podobało, a wy pozbywacie nas zapału do pisania. ; c

Z całego serduszka chciałabym podziękować osobom, które są z nami od początku i regularnie komentują. Jesteście wspaniali ♥

P.S. Nie bierzcie sobie DOSŁOWNIE tego do serca, ale zrozumcie przekaz tego. Bardzo was proszę. ♥   ~ smutna Ells ^^

4 komentarze:

  1. Rozumiem :D Moim zdaniem bardzo dobrze zrobilas, ze napisalas taki komentarz od siebie :) Naipisalas co naprawde czujasz. Sadze, ze kazda madra osoba powinna to zrozumiec :D Naprawde swietny blog !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mam ochotę napisać jakiś krótki komentarz, a potem trzeba rozszyfrować ten obrazek i stwierdzam że mi się nie chce XD Poza tym nie wszyscy mają konta no blogerze, ale to można gdzieś u ustawieniach załatwić, żeby takie osoby mogły komentować - ja tak mam na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bylo zaznaczone na tylko użytkowników bloggera :) Już to zmieniłam :D ~ Ells ^^

      Usuń
  3. Racja blog jest super, ja zawsze komentuje no chyba, że coś się zdarzy, ale fakt tyle wejść, a tak mało komentarzy, inni powinni to zrozumieć, że to was motywuje ;) Pozdrawiam wasza MEGA FANKA ;)

    OdpowiedzUsuń