niedziela, 24 lutego 2013

Rozdział 23

*Oczyma Isabelli*

 Cały wczorajszy dzień i wieczór czytałam książkę. Viv cały czas jest na mnie zła. Nie dziwie się jej, zachowałam się jak skończona idiotka. Gdy obudziłam się rano ubrałam się i delikatnie pomalowałam. Włosy związałam w koka. Na dole, w kuchni siedziała Vivianna. Podeszłam do blatu i zrobiłam sobie kanapkę. 
-Viv- powiedziałam do dziewczyny opierając się o blat-jesteś na mnie zła?
-Nie jestem zła, po prostu mi przykro. My byśmy tak nie postąpiły w stosunku do ciebie. 
-Wiem i przepraszam- powiedziałam.
Moja przyjaciółka wstała i podeszła do mnie. Mocno się przytuliłyśmy i stałyśmy tak aż na dół nie zszedł Louis w ... samych bokserkach ?!?
Spojrzałam na koleżankę z uśmiechem. Ona uderzyła mnie w ramie i podeszła do Lou. Dojadłam swoją kanapkę, wzięłam telefon i poinformowałam parę że wychodzę. Udałam się prosto do domu chłopaków. Zapukałam a drzwi otworzył mi Zayn. Był taki jakiś smutny.
-Cześć Zayn, mogę ?
-Cześć Is jasne proszę
-Co się stało -zapytałam gdy zamknął drzwi
-Nic takiego, nie przejmuj się mną
-Do tego tematu jeszcze wrócę-powiedziałam i udałam się na piętro do pokoju Niall'a. Weszłam do pomieszczenia. Chłopak właśnie wychodził z łazienki.
-Cześć Is-powiedział, podszedł do mnie i pocałował.
Spojrzałam na włączony telewizor. Leciał jakiś seriali więc przełączyłam na kanał muzyczny. Nie było nic ciekawego więc położyłam się na łóżko. Niall pochylił się nad moją twarzą i zaczął mnie całować. Tę chwilę przerwał nam telefon chłopaka. Rozmawiał z kimś i po skończonej rozmowie powedział
-Menedżer powiedział że mamy dziś próbę
-Ale przecież Harry wyjechał z Li a Lou jest z Viv
-To samo mu powiedziałem
-No i co?
-No i jest zdenerwowany. Powiedział że to jest niewiarygodne bo mieliśmy wszystko z nim ustalać. On się nami rządzi jak jakimiś zabawkami. Powoli mamy z chłopakami tego dość.
-Dobra koniec tego użalania, idziemy gdzieś?
-Mam pomysł -powiedział i zbiegł na doł. 
Po chwili wrócił i wykrzyknął
-Idziemy do parku, zagramy w nogę 
-Ale że ty i ja?
-Nie, ty, ja, Liam, Zayn, Louis , Viv i Danielle
Przystałam na tę propozycję. Po 3o min wszyscy byli już w parku. Podzieliliśmy się na następujące zespoły : ja z Niallem i Lou a Viv z Dan, Zaynem i Liam'em. W połowie meczu grę przerwały nam piski fanek. Wszyscy zaczęliśmy uciekać. Dotarliśmy do centrum. Weszliśmy do Starbucks i każdy zamówił kawę. Następnie wszyscy się rozeszli. Ja z Viv do naszego domu a reszta do chłopaków. W domu trochę nam odwalało. Skakałyśmy po kanapach, na cały regulator puściłyśmy muzykę i dziwnie tańczyłyśmy. Kiedy nam przeszło usiadłyśmy na kanapie i spojrzałyśmy na zegarek. Była 20. Jak ten czas szybko płynie. Zamówiłyśmy jedzeni i przebrałyśmy się w coś luźnego. Po zjedzeniu, oglądałyśmy jakieś filmy i rozeszłyśmy się do swoich pokoi. Kiedy już zasypiałam dostałam SMS "Dobranoc Is, śnij o mnie :* .Niall" szybko mu odpisałam : "Oczywiście że będę śniła o tobie :*. Is". I zasnęłam myśląc o moim ukochanym.
--------------------------------------------------------------
Ahhh skończyłam. Mam nadzieje że was nie zawiodłam. 
Tak jaki pisała Ells. Mamy tyle wejść na bloga a tak mało komentarzy :'(. Nas to naprawdę motywuje. 
Pojawiły się nowe pytania. 
Przypominam o pytaniach do bohaterów i stronie na fb. Wszystkie linki znajdują się w zakładkach :)
Kocham was :* ~Ciasteczkowy Potwór

7 komentarzy:

  1. Heyo. ;* Bardzo dobry rozdział, ale mało się działo.. Fajnie by było jak by były dłuższe rozdziały i więcej akcji w nich, ale nie przejmujcie się tym. To wasze opowiadanie i to wy decydujecie jak go prowadzicie. :) Z niecierpliwością czekam na next'a i pozdrawiam ! @pysia_aaw xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z Tobą zgadzam dłuższe rozdziały i więcej akcji ( byle nie zdrad ) to było by całkiem nieźle .;pp

      Usuń
    2. Mam już coś zaplanowane, ale to jak wróci Li ;)

      Usuń
  2. Heej no to jest świetne .;dd Czekam na dalszy ciąg .;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak zawsze takie zajebisteg obloga dawno nie czytałąm c: kiedy następny ? nie mogę się doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest super, tylko mam kilka uwag
    Niech coś się dzieje
    Niech te rozdziały nie bd takie krótkie
    To koniec uwag, ale wy dziewczyny świetnie spisujecie , nie użalajcie się na sb, bo to nic nie da, jesteście super, a i ja zawsze piszę komentarze pod rozdziałami, no chyba, że coś się zdarzy i zapomnę ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny rodzdzial. Czekam na nastepny. Rowniez poprosze wiecej akcji, ale to wy decydujecie. :D Naprawde swietny blog!

    OdpowiedzUsuń