sobota, 16 lutego 2013

Rozdział 16 .

*Oczami Zayna*

Lilly to naprawdę cudowna dziewczyna . Zazdroszczę Harremu , cholernie zazdroszczę . Wiedziałem , że jest wyjątkowa , kiedy ją tylko pierwszy raz zobaczyłem . Siedziałem w salonie , rozmyślając nad tym wszystkim kiedy , do salonu zeszli Harry i Lilly . Jak się bawić , to sie bawić po całości . Postanowiliśmy , ze zagramy w butelkę . Wszyscy usiedliśmy na podłodze , gra się rozpoczęła . Pierwsza kręciła Issy . Butelka wskazała Liama . 
- Haha Liam , prawda , czy wyzwanie ? - zapytała Is . 
- Zaryzykuję wyzwanie . 
- Liam , dla ciebie zadanie specjalne . Musisz wziąć do ręku łyżkę ! - powiedziała Issy . 
Liam był naprawdę przerażony , ale sam wybrał wyzwanie . 
- A ja to uwiecznię i wstawię na tt ! - powiedziałem triumfalnie . 
- Uhggg , no dobra niech wam będzie . 
Po chwili do salonu wszedł Liam trzymając łyżkę w ręku . Jego mina była niedopisania ! 
- Mogę już to coś puścić ? - spytał przerażony 
- Możesz , nie będziemy cie więcej torturować . - powiedziała Is . 
Gdy tylko wymówiła ostatnie słowo , łyżka upadła z hukiem na podłogę , a na twarzy Liama ponownie zagościł uśmiech . Teraz była jego kolej . Tym razem butelka wskazała Nialla . 
- Niall , wzywanie czy prawda ? - spytał zadziornie Li 
- No oczywiście , że wyzwanie - powiedział dumnie . 
- Hmmmm , pomyślmy . Ooo  już wiem ! Musisz zatańczyć i zaśpiewać Gangam Style ! 
- Okeeej . - powiedział , i wyszedł na środek salonu .
- Moment blondasek , musi być jeszcze muzykaa . - Powiedziałem i włączyłam szybko ową piosenkę . 
Horan zaczął tańczyć i śpiewać , co było naprawdę śmieszne . Ja w tym czasie go nagrywałem . Dzisiaj bawiłem się w paparazzi , wszystko uwiecznie a potem wstawię na tt .  Kiedy skończył śpiewać i tańczyć każdy z nas już płakał ze śmiechu . Butelka znalazła się teraz w rękach Nialla . Zakręcił iiii ... tym razem wypadło na Louisa . 
- Lou , wyzwanie jak mniemam ? - zapytał podjarany blondasek . 
- No a jakże by inaczej . Słucham cie . - powiedział uradowany Lou . 
- Co by ci tu wymyślić . Już wiem ! Striptiz ! 
- MISSION ACCEPT ! - już po chwili znajdował się na środku .
Tego jednak postanowiłem nie nagrywać , z oczywistych względów . 
- No zapodaj jakiś bit DJ Malik . - powiedział . 
- Już sie robi ! - powiedziałem i włączyłem mu piosenkę . 
Zaczęło się niewinnie , ale Lou jak to on zawsze zostawia wszystko na koniec . Vivka nie mogła usiedzieć w miejscu . Hahahah , nie mogłem już wytrzymać ze śmiechu . 
Butelkę przejął Louis i tym razem wypadło na mnie . 
- Zayn , kochany ty powiedz mi co mam dla ciebie przygotować ? 
- Jak jedziemy na całego to wyzwanie . Raz się żyję . - powiedziałem , a w myślach byłem juz przerażony pomysłem Louisa . 
- MAM ! Zatańczysz ! 
- Okeeey . Dla was wszystko ! -- Włączyłem piosenkę i zacząłem tańczyć. Wszyscy się śmiali  , nawet ja sam się z siebie nabijałem . Ale oto w tym wszystkim chodziło . 


Po moim tańcu butelka została przekazana dla mnie . Wypadło na Viv . 
- Oooo , jak miło Vivka . Mów kochana , prawda czy wyzwanie ? - zapytałem 
- Wyzwanie , tak jak każdy tego wieczoru - powiedziała uśmiechnięta
- Jesteś tego pewna ? - zapytałem z miną cwaniaka 
- Dawaj , szybko bo się niecierpliwię ! - powiedziała i nie mogła już wysiedzieć w miejscu . 
- No dobraaa , dobraaa spokojnie . Chciałaś wyzwanie więc wskakuj na stół i teraz twoja kolej na taniec a Lou ci w tym pomoże ! 
- okii - weszli na stół i zaczeli tańczyć . Nie sądziłem , że się na to zgodzą . Tu dopiero było śmiechu co nie miara . Po skończonym tańcu Viv zakręciła butelką , która wskazała Lils .
- Prawda , czy wyzwanie kochana ? - zapytała Viv . 
-Wyzwaanieee ! - odpowiedziała radośnie Lilly . 
Viv rozejrzała się po pokoju szukając pomysłu , jej wzrok zatrzymał się na stole . 
- Zjesz trochę sosu wasabi - powiedziała z chytrym uśmiechem . 
- Nooo dobraaa , zorbie to dla cb - jak powiedziała tak zrobiła . Podeszła do stołu , wzięła trochę sosu na łyżeczkę i go zjadła . Jej mina była jeszcze lepsza niż Liama , kiedy trzymał łyżkę ! Wyglądała wtedy tak słodko , nie mogłem się na nią napatrzeć . Nie , Stop Zayn ! Ogarnij się ! Lilly to dziewczyna Harrego , twojego przyjaciela  . Lilly traktuje mnie jak przyjaciela , tylko jak przyjaciela . Butelka powędrowała teraz do Lilly , która zakręciła butelką tak , że ta wskazała Issy . 
- Is , słońce prawda , czy wyzwanie ? 
- Ja powiem prawdę , pewnie jako jedyna , ale co mi tam . 
- No dobrze , więc czemu bałaś się wyznać , co czujesz w stosunku do Nialla ? 
- Proste , bałam się jego reakcji , ale ciesze się , że w końcu to zrobiłam . - powiedziała Issy .
Ostanie zakręcenie butelką , które wskazało Harrego .  
- Prawda , czy wyzwanie ? - zapytała z ciekawością Is . 
- Wyzwaniee . - powiedział honorowo . 
- No dobrze więc dla ciebie jest zadanie specjalne : powąchasz buty Louisa !
Miał naprawdę przerażoną minę , aż zrobiłem mu zdjęcie . To sie nasze fanki dziś pośmieją z nas haha . ;D 
Podszedł do Louisa , który podał mu buta . Harry niechętnie podsunął sobie but pod nos i wciągnął powietrze . 
- I jak żyjesz lokowaty ? - zapytał Lou . 
- LOUIS ! Wymyj nogi cioto , a nie jedzie z nich na kilometr ! Wariacie jeden ! - powiedział Harry śmiejąc się , a za  chwilę podbiegł do Lils śmiesznie udając płacz . 
- Słonko , to było straszne ! - powiedział szlochając . 
Wszyscy wybuchliśmy śmiechem . 
- Ojejkku , skoro się tak tym przejełeś to może pójdziemy już do twojej sypialni ? - spytała go Lils . 
- Baaardzo chętnie . - odpowiedział cwaniacko . 
Poszli na górę . Poszli, a my zostaliśmy na dole , kończąc naszą grę w butelkę . 



* Oczami Harrego *

Położyliśmy się na łóżku . Lils wtuliła się we mnie . Była taka drobniutka . Nie mogłem uwierzyć , że spotkało mnie coś tak niesamowitego . Z rozmyśleń wyrwał mnie jej głos . 
- Harry , proszę obiecaj mi coś . - poprosiła
- Oczywiście , dla cb wszystko , tylko o co chodzi ? 
- Chciałabym , żebyś obiecał mi , że szczerość i zaufanie będzie ważne w naszym związku . 
- Jasne słonko . Ja też mam do ciebie prośbę . 
- Słucham ? 
- Obiecaj mi , że hejty nie zniszczą naszego związku . 
- Ok. Dobranoc Harry . 
- Dobranoc księżniczko - powiedziałem i dałem jej buziaka .  Lils zasnęła wtulona we mnie . 


________________________________________
Dzisiaj taki bonus  i macie 2 rozdział pod rząd ode mnie ! <3
Mam nadzieję , że wynagrodziłam wam jakoś moją nieobecność . ♥  - Ronnie 




5 komentarzy:

  1. wynagrodziłaś, oj wynagrodziłaś
    cudowny rozdział
    Zayn chyba namiesza
    życzę weny
    czekam na next

    Zapraszam na IV rozdział HEART ATTACK i proszę o szczerą opinię;
    http://heart-attack-lets-just-be-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten rozdział i poprzedni tak samo. :) Ale przy tym bardziej się wciągnełam, gdyż było bardzo śmiesznie z grą w butelke. ;D Czekam na next'a ! ;* Pozdrawiam ! Xxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAJEBISTY ROZDZIAŁ ZAJEBISTE OPOWIADANIE ZAJEBISTE AUTORKI !!! < 3

    OdpowiedzUsuń