piątek, 1 lutego 2013

Rozdział 5.

*OCZAMI LILLY*
Viv na randce z Lou , a my razem z Isabellą umieramy z nudów w domu. Nadal byłyśmy bardzo podekscytowane tym , że przeszłyśmy dalej w X-Factorze . To coś niesamowitego , niedługo zaczną się próby , przygotowania do występów na żywo . Będziemy miały masę roboty ! Już nie mogę się doczekać ! Tymczasem nuda była naprawdę nie do wytrzymania .
- Ej Is , nie wiem jak ty , ale ja tak nie będę bezczynnie siedzieć , Ja tak nie moooogę !
- Lils , co masz na myśli ? - zapytała zaciekawiona Isabella .
- Uwaga , uwaga . Tu i teraz ogłaszam rozpoczęcie seansu filmowego ! Rodzaj filmów ? Oczywiście wyciskacze łez ! - mówiąc to skakałam po całym salonie .
- Kocham cie Lilly ty geniuszu ! - powiedziała uradowana Is .
- No raz , dwa . Wskakuj na górę się przebrać jedziemy po filmy ! Czekam w samochodzie . - powiedziałam , a Is pobiegła się przebrać.
Po chwili byłyśmy już w drodze po filmy . Wybrałyśmy pierwszą lepszą wypożyczalnie filmów , żeby nie wjeżdżać w głąb miasta . Kiedy weszłyśmy do wypożyczalni szalałyśmy po niej jak głupie , ale nasz cel został osiągnięty . Wypożyczyłyśmy 4 filmy - będzie już na zapas .
Kiedy wróciłyśmy do domu szybko przebrałyśmy się w piżamy. Jeszcze tylko popcorn i zaczełyśmy seans .
Jeden film , drugi film , a my płakałyśmy jak głupie . No cóż na tym polega magia tego typu filmów .
- Ty Lils , Vivka coś długo nie wraca . - powiedziała zmartwiona Is .
- Cicho bądź wariatko ! Haha , jak byś nigdy nie była na randce ! Nie żałuj im . Szczęśliwi czasu nie liczą .
- Geniusz , po prostu jesteś geniusz ! Kocham twoje teksty ! Ale sama przyznaj Louis to niezłe ciacho , no nie ?
- Ej no Is , nawet o tym nie myśl heh . Nie no tak serio Lou jest bardzo przystojny , ale ja gustuję troszeczkę w innych chłopakach - dalej prowadziłyśmy nasz dialog w przerwie między filmami .
- No na przykład taki Niall . - rozmarzyła się Is - Ooo kurde ja to powiedziałam głośno ? - kontynuowała speszona już Is .
- Hahahah Isabella się zakochała ! Niall ? No , no nie powiem , dobry wybór .
- Oj weź no , tylko nie dokuczaj mi teraz . Ploooosie . - powiedziała błagalnie Is .
- No dobra przemyśle taki rozwiązanie . Ha! Ja wiedziałam to od początku , ty już w Starbucks na niego inaczej patrzyłaś .Moja intuicja nie zawodzi .
- Dobra , dobra przejrzałaś mnie . Ale koniec ze mną , a ty którego upatrzyłaś ? Zayn , Liam , a może Harry  hmmmm ? - ciekawość rysowała się na jej twarzy .
-Emmm , no ten , no bo wiesz ... - próbowałam zmienić temat .
- Nie no właśnie nie wiem , Lils , ja się wygadałam , teraz twoja kolej ! No nie bądź taka . - Is , wręcz błagała .
- Harry , najbardziej moją uwagę przykuł Harry . On ma w sobie to coś . Jego oczy są nieziemskie , a te dołeczki i loczki dodają mu uroku .  - totalnie się rozmarzyłam .
- Niall też ma to coś , żarłok z niego jak nic ja ci mówię !
- No to tym bardziej pasujecie do siebie ! Harry jest na prawdę uroczy , zaimponował mi bardzo tym , że przyszedł nas wspierać na castingu . Chłopcy sami wiedzą jaki to stres , bo przecież niedawno sami to przeszli. Mam nadzieję , że wszystko sie dobrze ułoży .
- Zobaczysz , będzie dobrze .
Naszą rozmowę przerwał dźwięk otwieranych drzwi frontowych .
- Viv wróciła , ciekawe jak było - mówiła szeptem
- Ciii , zaraz się dowiemy , cierpliwości . - ja także szeptałam .
Vivka weszła do salonu cała rozmarzona . Tak szczęśliwej nie widziałam jej jeszcze nigdy w życiu .
- Ej , ej słoonko opowiadaj ! - zaczęłyśmy skakać wokół niej z Is .
- Dziewczyny , spokojnie . Zaraz wszystko opowiem , tylko dajcie mi się przebrać w piżamę .
Viv wbiegła schodami na górę , a my czekałyśmy zniecierpliwione na dole w salonie .
- Jejkuuu , ile ona się może przebierać ? - niecierpliwiła się Is .
- Daj , jej czas . Przecież prędzej , czy później i tak nam wszystko opowie . Ale randka to się chyba udała .
- Też to zauważyłaś ? Wróciła do domu cała w skowronkach ! Ja tam się nie dziwie , jak ja sama bym była na randce z takim przystojniakiem , to też ledwo bym kontaktowała . - Is ponownie się rozmarzyła .
- Hahaha , dobra jesteś . Dobra , ciiii . Viv już idzie .
Przybiegła do nas w wskoczyła na sofę , uśmiech nie schodził jej z twarzy .
- Vivka , no mów już nam . Dłużej nie wytrzymamy ! Plosimyyyyy ! -  na naszych twarzach pojawiła się minka słodkiego pieska .
- No dobrze powiem wam , ale na początku chciałabym wam podziękować za to , że pomogłyście mi się przygotować .
- Viv , nie ma za co . Od tego są przyjaciółki - powiedziałam i zrobiłyśmy wielkiegooo przytulaska .
- No więc randka , była cudownaaa . Pojechaliśmy do restauracji ,opowiedziałam mu trochę o sobie , potem poszliśmy na spacer do parku , usłyszałam jak pewna dziewczyna grała na skrzypcach piosenkę , oboje z Lou zaczęliśmy ją śpiewać , a potem ...
- A potem co ? - zapytałyśmy niemal w tym samym momencie z Is .
- Potem , pocałował mnie . - uśmiech nie schodził z twarzy Viv .
- AAAAAAAAAAAAAAA ! Lou ją pocałował ! - latałyśmy jak głupie po całym domu .
- Dziewczyny , spokój już ! - uspokajała nas roześmiana Viv .
Po naszych wygłupach usiadłyśmy na sofę .
- Ten Louis to fajny jest nie ? - pytała Is , tak nasza Is jest baaardzo ciekawska .
- No fajny , fajny . Myślę , że zaczynam do niego coś czuć  .
- Będziecie razem , bardzo do siebie pasujecie . Powodzenia życzę w dalszych randkach - powiedziałam i dałam Viv przyjacielskiego buziaka w policzek .
- Spokojnie , dziewczyny nie tak szybko . Niedawno rozstałam się z Ethanem . Jemu też zaufałam na samym początku .  Lou jest inny . Czuję to , ale i tak minie troszeczkę czasu za nim naprawdę zdecyduję się z nim związać . Nie chce drugi raz przechodzić tego samego .
- Viv , nie przejmuj się Lou taki nie jest .  To zabawny , rozrywkowy chłopak . Naprawdę mu na tobie zależy . A jeśli złamie ci serce tak jak Ethan , to nie ręczę za siebie . - powiedziałam
- Hahah , dziękuję wam dziewczyny za wszystko . Ale teraz wy opowiadajcie , co robiłyście przez ten czas co mnie nie było ? No tak , oczywiście był seans , a później ?
- Emmm , no bo my sobie rozmawiałyśmy ... - ciągnęła Is .
- Wiedziałam , tematem głównym byli chłopcy ! No to teraz sobie posłucham , czekajcie tylko skoczę do kuchni po popcorn . - poleciała i za chwilę już siedziała z nami z miską popcornu na kolanach .
Wymieniłyśmy z Is spojrzenia .
- To Is zacznie , ja będę druga .
- Ej no Lils .! No dobra , bo chodzi o to , że podoba mi się Niall . Różni się od reszty chłopców , przez co jest taki wyjątkowy . Jego niebieskie oczy , słodki śmiech ...
- No Is widzę , że to coś poważnego . Damy radę , spikniemy was . - Viv posłała uśmiech dla Is . - No Lils , teraz słuchamy ciebie . Jestem bardzo ciekawa co do twojego wyboru .
- Mi podoba się Harry . Jest jedyny w swoim rodzaju . Jego dołeczki , loki i te hipnotyzujące ,  zielone oczy ... Zaimponował mi bardzo tym , że przyszedł nas wspierać na castingu .  Chciał wtedy mój numer , myślałam , że napisze może jakiegoś sms , ale do tej pory się nie odezwał . - mówiąc to posmutniałam .
- Słonko , nie smuć się . Chciał twój numer , więc ma jakiś konkretny zamiar. Nie martw się będzie dobrze . - przytuliła mnie Viv .
W tej oto chwili mój telefon zawibrował .
Odblokowałam ekran . Widniało na nim :1 NOWA WIADOMOŚĆ od : Harry x
Dziewczyny patrzyły na mnie dziwnym wzorkiem , a na mojej twarzy zagościł uśmiech . W jak najszybszym tempie otworzyłam wiadomość :
Moje marzenie to codzienne spotkania z Tobą . Harry x. 
Szybko u odpisałam :
Może już niedługo się spełni ?  Kto wie ... Lilly x
- Emm , dziewczyny ja lecę do swojego pokoju . Harry napisał . Jutro wszystko opowiem .
- Leć , leć , ale trzymamy cię za słowo !  - odpowiedziała Is , a ja już wchodziłam po schodach na górę , aby dotrzeć do swojej sypialni . Otworzyłam drzwi i położyłam się na łóżko . Mój telefon ponownie zawibrował .
Jutro o 18 przyjadę po ciebie , pasuje ? Mam nadzieję , że pomożesz mi w spełnieniu mojego marzenia . Harry x 
Szybko mu odpisałam :
Pomogę , pasuję idealnie . Lilly x 
Odpowiedź przyszła niemal natychmiast :
Bardzo się cieszę . x Słodkich snów xx 
Już mu nie odpisałam . To był dzień pełen wrażeń . Przyłożyłam głowę do poduszki i odpłynęłam do krainy snu .


*OCZAMI HARREGO*
Leżałem w łóżku , nie mogłem przestać o niej myśleć . Postanowiłem napisać do niej sms . Odpisała , potem kolejny sms od niej i kolejny . Chciałbym , żeby z tego wyszło coś więcej . Naprawdę mi na niej zależy . Jest niesamowitą dziewczyną . Postanowiłem pójść do sypialni Louisa . W końcu pasiasty nie pochwalił się jak tam było na randce z Viv . Zapukałem do drzwi i je otworzyłem .
- Nie przeszkadzam Lou ?
- Nie , no co ty . Wchodź . - był szczęśliwy , może Viv nie jest taka zła jak mi się wydaje ?
Wszedłem i usiadłem obok niego na łóżku .
- Teraz słucham , opowiadaj .
- Harry , nawet sobie nie wyobrażasz jaka ona jest cudowna . Nie jest taka jak wszystkie . Jej głos jest nieziemski . Po prostu ideał . - opowiadał uśmiechnięty Lou .
- Z tego co mówisz , nie jest taka zła . Jak poznam ją bliżej to się pewnie do niej przekonam . A teraz nie uwierzysz co się stało !
- Co ?  - spytał przerażony Lou .
- Spokojnie , nic złego . Umówiłem się na jutro z Lilly . ! - powiedziałem to tak głośno , że chłopcy w salonie usłyszeli i zbiegli się do sypialni Louisa .
- Wooow , Styles gratulację ! Ty to masz jednak gust - pogratulował mi Zayn.
- Dobra chłopaki , koniec tego dobrego ! Jestem zmęczony , siooo mi stąd wariaty ! - powiedział zadowolony Lou .
Jak poprosił tak zrobiliśmy . Każdy poszedł do swojej sypialni . Kiedy położyłem się do łóżka od razu zasnąłem .

______________________________________________________
Chciałabym się przyłączyć do słów Potejtołowej  , komentarze na prawdę motywują . Was to nie kosztuje dużo . To tylko kilka stuknięć w klawiaturę . Dla was to parę sekund , a nas to motywuje . Dziękuję za wszystko <3 Love U All . - Ronnie . 

5 komentarzy:

  1. Zajebisty ale kiedy następny ? :( Czekam :* Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i wogóle ! *-* <3 Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ! :33 XD Na moim blogu pojawił się specialny post z okazji urodzin Hazzy. Zapraszam ! http://more-than-what-i-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super *.* Prosze pisz codziennie !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtarzam sie ale to jest zajebiste ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę jeszcze ! ; * Jesteście wspaniałe ;* x

    OdpowiedzUsuń